piątek, 10 sierpnia 2012

Rowerowe love

Chciałam Wam pokazać mój nowy zakup - rower.
Do niedawna nie byłam zwolenniczką jazdy na rowerze, w szczególności na rowerze górskim. Po nawet krótkiej przejażdżce bolały mnie plecy. Dlatego w rowerze, który kupiłam opuściłam maksymalnie siodełko i mogę jeździć wyprostowana.
Poza tym jest przepiękny i super wygodny.
Staram się nim jeździć codziennie, z nadzieją, że może z 1 lub 2 zbędne kilogramy spadną:)
Przedstawiam Wam moją Vanessę:) (tak to dziewczynka)


Dodatkowo do rowera zamontowałam koszyk wiklinowy na kierownicę ale obecnie jest tuningowany przez moją mamę (szyje do niego beżową wyściółkę).


15 komentarzy:

  1. Jest przepiękny.. Gdybym taki miała absolutnie przestałabym poruszać się na piechotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny:)Tez bym chciała mieć takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna Vaneska :D ja uwielbiam rower, ale poki co mam tylko gorala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przeuroczy ;) taki rower właśnie mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest. :)

    Mam nadzieję że nie zapomnisz mnie odwiedzić! :)
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny rower ! Przepiękna kolorystyka ! Zazdroszczę sama bym chciała taki mieć, też mam niestety tylko górski ;p

    http://wekablogpf.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakup! sama lubie jeździć na rowerze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega rower! :D Śliczny jest! Ja osobiście jestem z tych wybryków natury, które jeżdżą tylko w kasku, ciuchach rowerowych i na sportowych rowerach :P więc mój jest hm... po prostu czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo! Totalnie się zauroczyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju!Piękniejszego w życiu nie widziałam!Ciekawość mnie zżera gdzie go dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z innymi, rower cudowny ! :) Aż sama chętnie usadowiłabym się i pojechała...;>

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER!!!!!!!! Ja też kupiłam ostatnio rower i nawet widziałam identyczny jak Twój, ale kupiłam inny. Mój jest czarny z brązowo-złotymi ozdóbkami... :)
    Pozdrawiam,
    Sol :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rower, moja kuzynka ma taki sam tylko w kolorze pistacji. Bardzo dziewczęcy. Widzę, że lubisz sport jak my:) Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń