wtorek, 31 lipca 2012

WYNIKI ROZDANIA

Witajcie Dziewczyny:)

Dziś publikuję wyniki pierwszego rozdania na Trendis, chciałam Wam bardzo podziekować za tak dużą liczbę zgłoszeń. Chciałabym nagrodzić Was wszystkie ale niestety mogę tylko 3. Nagrody zostały wylosowane wśród wszystkich uczestników, którzy spełnili warunki rozdania.
Przejdźmy do konkretów:) Osoby, które wygrywają to:

Zestaw 1  Ania B

Zestaw 2  Magdalena B

Zestaw 3  Madzia Cz

Do Dziewczyn, które wygrały wysłałam już maile, bardzo proszę o podanie adresu do wysyłki nagród i zapraszam na kolejne rozdania:)

9 komentarzy:

  1. Oja, nie wierzę, ja coś wygrałam! :D Dziękuję! Już wysyłam maila z adresem do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NAgroda dzisiaj do mnie właśnie wpadła,dziękuję:0
    NA moim blogu wiadomość o tym jest.

    OdpowiedzUsuń