środa, 18 lipca 2012

Walka Maybelline New York vs No7

Przygotowałam dla Was pierwszy pojedynek kosmetyków.
Porównałam dwa "magiczne" kremy dwóch firm.
Pierwszy to Dream Fresh BB od Maybelline New York.


Producent reklamuje go jako magiczny krem 8 w 1:
  • Efekt naturalnego rozświetlenia
  • Wyrównanie kolorytu
  • SPF 30
  • Nawilżenie przez cały dzień
  • Koryguje niedoskonałości
  • Nietłusta formuła
  • Widoczne wygładzenie
  • Uczucie świeżości
A tak krem prezentuje się na dłoni.

Cena: 19,90
Pojemność: 30 ml

Moja opinia: Dream Fresh BB spełnia swoją rolę. Delikatnie wygładza skórę i daje uczucie nawilżenia. Nie świeci się na twarzy, ma bardziej żelową konsystencję co według mnie jest na duży plus. Cena również nie jest wygórowana, więc polecam wszystkim szczególnie latem.

Drugim kosmetykiem jest krem firmy No7


Producent zapewnia o podobnym działaniu kosmetyku jak w przypadku Dream Fresh BB.
  • SPF 15
  • wygładzenie skóry
  • 12 godzinne nawilżenie skóry
  • delikatnie rozświetlający
A tak No7 prezentuje się na ręce.


Cena: ok. 10 zł (zakupione na allegro)
Pojemność: 50 ml

Moja opinia: Co można zauważyć po nałożeniu kremu: po pierwsze delikatnie wygładza, po drugie (niestety) pozostawia na skórze tłusty film. Buzia świeci się i trzeba dobrze ją przypudrować przed wyjściem do ludzi:)
No7 nie dał mi takiej lekkości jak Dream Fresh BB, cały dzień czułam, że mam go na twarzy i za to zdecydowany minus.

Podsumowanie:

Zalety Dream Fresh BB:
  • nie świeci się
  • daje uczucie lekkości
  • ma większy filtr niż No7
Zalety No7
  • chyba jedynie cena:)
And the winner is..... Dream Fresh BB od Maybelline New York








18 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak ten BB sprawi się na mojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że lepeij niż BB od Graniera, Garnier jest tłusty:)

      Usuń
    2. oj Garnier jest straszny :P jak nie wypali mi z Eveline, to spróbuję Maybelline :)

      Usuń
  2. Bardzo mnie ciekawi ten BB Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja! Warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej;) tutaj agusiia z MNY:) mój blog --> agusiiak.blogspot.com :) Zapraszam do obserwowania i komentowania:)

    ja uwielbiam ten krem BB od MNY:) jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej myślałam, że Cię ominęłam;) a jednak mam Cię w obserwowanych, ale zapomniałam dodać bloga do blogów, które czytam stąd moja pomyłka:) ale już Cię tam dodaję:):):)

      Usuń
    2. Nic się nie stało ja Twój też obserwuję:) powodzenia

      Usuń
  5. Super masz Bloga ;) już obserwuję :) Mam nadzieję, że i ja się tak rozkręcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój za dwa tygodnie będzie lepszy od mojego znając Ciebie, powodzenia:)

      Usuń
  6. mi pasuje krem bb z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :)




    I bardzo mi miło, że zaobserwowałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  8. To jak przedstawiłaś zwycięzce wyszło bardzo fajnie:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porównanie tych kremików. Ja również już polubiłam ten krem BB od MNY:)

    Zapraszam również do mnie na nowy wpis:)
    Obserwuję i liczę na to samo:)
    Pozdrawiam aga1002 z MNY:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre porównanie i spodobała mi się animacja na końcu postu :P Nie mam jeszcze kremu BB od maybelline, ale myślę, że to tylko kwestia czasu :)

    Obserwuję i zapraszam też do mnie,
    na mojego dosyć nowego bloga :*
    http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i dobra animacja . Zapraszam do mnie http://styleissecret.blogspot.com . :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :) http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/07/pierwsze-weroniskowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń