poniedziałek, 9 lipca 2012

GOTOWI NA JESZCZE WIĘCEJ NAGRÓD???

Witajcie:)
Mam dla Was super wiadomość:)
Do wygrania kolejne nagrody, myślę, że interesujące i zapraszam serdecznie do wziecia udziału:)
Zacznijmy od najprzyjemniejszego, czyli NAGRÓD!!!


Nagrody to:

  • płyn do demakijażu firmy IsaDora,
  • olejek do skórek o zapachu kokosowym,
  • niebieski lakier do paznokci firmy Coral,
  • czerwony lakier do paznokci firmy Nail Paint,
  • biały lakier do paznokci firmy Nail Paint,
  • 3 drewniane bransoletki,
  • różowa bransoletka z całym mnóstwem charmsów,
  • kolczyki - różowe perełki,
  • niebieska opaska do włosów z kokardką,
  • maseczka do włosów zwiększająca objętość,
  • próbka żelu pod prysznic firmy Nivea,
  • próbka balsamu do ciała firmy Mrs. Potter's,
  • 2 próbki z Yves Rocher.




CO NALEŻY ZROBIĆ



Wejść na stronę: http://apps.facebook.com/konkurs-rexona/?fb_source=search&ref=ts

Kliknąć "przejdź do aplikacji" później "zagłosuj".
Wyświetli się tablica z żółtymi karteczkami i przy karteczce, na której będzie napisane "BEZ OBAW STANĄĆ NA RĘKACH ZE SZCZĘŚCIA PO UPOLOWANIU WYMARZONEJ SUKIENKI" proszę o kliknięcie "lubię to".

Poprosić znajomych o oddanie głosu w sposób identyczny jak powyżej.
Wygrywa osoba, która uzbiera najwięcej znajomych (czyli głosów).

Do 16.07.2012. proszę o przesłanie na maila ninkus@o2.pl lub zostawienie wiadomości na fb informacji o liczbie głosów, które udało się Wam uzbierać ( proszę tylko o prawdziwe informacje, ponieważ będą one zweryfikowane).
Konkurs trwa od 09.07.2012. do 16.07.2012. 
Wyniki ogłoszę 17.07.2012.

Oprócz tego za każdy głos otrzymujesz 2 losy biorące udział podczas rozdania na facebook. (Dotyczy zestawu drugiego w poście "pierwsze rozdanie na Trendis").

Zapraszam serdecznie do udziału:)

11 komentarzy:

  1. hohoho, nagrody b. fajne :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja już raz zagłosowałam, więc mam dwa losy? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam i zachęcę innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 45, 46, 47 ode mnie, ale dziwne bo teraz wyskoczyło, że masz 35... nie czaje tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez tego nie ogarniam ale mam nadzieje, że bedą sie liczyc mimo wszystko:)

      Usuń
  5. Ode mnie było póki co 5 głosów, chyba, że nie wiem o większej ilości ;) Ale postaram się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię kochana! :) Super konkurs!:)

    Na moim blogu pojawił się post o DOMOWYCH SPOSOBACH na zniszczone włoski ;)
    Zachęcam do przejrzenia oraz skomentowania co sądzisz;)

    http://yourtrueselff.blogspot.com/ Buziaki :**!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam ode mnie 126 !

    OdpowiedzUsuń