piątek, 29 czerwca 2012

KOKTAJLOWY ZAWRÓT GŁOWY




Dziś przedstawiam Wam kolorowe, koktajlowe paznokcie. Nie wymagają one wielkich zdolności manualnych i spokojnie każda z Was może sobie takie sprawić. A oto przepis.

BĘDZIE WAM POTRZEBNE:

  • zmywacz do paznokci,
  • kolorowe lakiery do paznokci (im więcej tym lepiej),
  • biały lakier do paznokci,
  • utwardzacz,
  • gąbeczka (ja użyłam takiej jak do zmywania naczyń:),
  • śliska podkładka (może to być np. okładka z gazety)
  • stempelek i blaszka z wybranym wzorem.

Do dzieła...

Najpierw pomalowałam paznokcie na biało, nie robiłam tego zbyt starannie (co widać na zdjęciach), ponieważ jest to tylko baza. Biały podkład jest ważny bo dzięki temu kolory będą wyglądać na soczyste i żywe.

Gdy lakier już dobrze wyschnie możemy przejść do następnego kroku - pierwszego koloru (u mnie jest to różowy lakier z IsaDory). Na podkładkę nakładam kroplę lakieru, po czym odbijam ją na gąbeczce i odbijam u nasady paznokcia, dokładnie pokrywam paznokieć, jeśli wyjedzie na skórki to nie przejmujcie się bo jest to praktycznie nieuniknione a patyczek higieniczny poradzi sobie z tym problemem raz dwa.


Podobnie postępuję z pozostałymi kolorami, tworząc paski. Na koniec pozostaje tylko wyczyszczenie patyczkiem higienicznym skórek, nałożenie utwardzacza i  oto efekty...


Na serdecznym palcu odbiłam jeszcze białe kwiatki ale o metodzie stempelkowej opowiem innym razem.
Mam nadzieję, że Wy też skusicie się na takie paznokcie tego lata.





14 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło, naprawdę bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) chyba jutro sama spróbuję coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt, jestem ciekawa tego zmywacza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz jest super, chociaż nie zauważyłam działania witamin na paznokcie to lakier zmywa bez problemu..i ta wielka butla:D

      Usuń
  4. Fajnie paznokcie:) Może kiedyś sama tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł, muszę w wolnej chwili przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyszło, słonecznie, kolorowo, ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) Ja stempelki używam cały czas, bo są szybkie i wygodne, a do tego wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń